Monday 14 November 2011

:: HujuNg MinGGu ::

salam 1 malaysia..

yark..pg2 lagik jejari ni da berada d keyboard.. so mcm biase la kan ade la luahan yg ingin diluahkan n  ingin dicoretkan.. entry kali ini aku nk post sal aktiviti yang telah aku lakukan hujung minggu yang lalu..
walaopon sibuk berpindah umah.. hobi aku still berjalan mcm biase..
wlopon korg xmo tao ape hobi aku..aku nk share jugak.. hehe..
mstila hobi aku layan korean drama n membace novel..

minggu lepas aku layan drama Heartstring @ you've fallen for me..
aku suke sgt2 cter nie sbb pelakon die jung yong hwa n park shin hye.. blh kah traditional music bergabung ngan modern music?? mmpukah gayageum bergabung ngan guitar?? nk tao liku2 kehidupan yang di hadapinya korg tgk la sendiri ye..ost die pown mmg besh la..





uyeonhido geureoke urin sijak dwaennabwa
cheoeumen sarangilgeorago kkumedo mollanneunde geuge sarangiljullya
simjangi mak jakkuman dugeundugeun georigo nal bomyeon misoman heureugo
ni mamdo moreuge nal saranghage doengeoya

neon naege banhaesseo banhaesseo dalkomhan naesarange nogabeoryeosseo
neon naege banhaesseo banhaesseo hwangholhan naenunbiche chwihaebeoryeosseo
See my eyes neon naege ppajyeosseo
See my eyes neon naege banhaesseo

sarangeun neul gapjagi unmyeongcheoreom onabwa
eoneunal chajaon sonagi cheoreom nal jeoksyeonoko geuge sarangiljullya
nungamado jakkuman mundeungmundeuk tteoolla ppalgaejin eolgureul bolttaemyeon
nimamdo moreuge nal saranghage doengeoya

neon naege banhaesseo banhaesseo dalkomhan naesarange nogabeoryeosseo
neon naege banhaesseo banhaesseo hwangholhan naenunbiche chwihaebeoryeosseo
lyricsalls.blogspot.com
See my eyes neon naege ppajyeosseo
See my eyes neon naege banhaesseo

nado neol saranghae saranghae ije neol saranghanda gobaekhalgeoya
nado neol saranghae saranghae naemami saranghanda malhagoisseo
See my eyes naman barabwajwo
See my eyes nan neoreul saranghae

(See my eyes neon naege ppajyeosseo) isigani jinado yeongwonhi
(See my eyes neon naege banhaesseo) nado moreuge neon naege banhaesseo


selamat menghayati ost nie yea..n selamat menonton..lao korg nk tgk list korean drama terbaru blh cr kt kpopweb.net..selamat mendownload =)

note:: de la sorg kwn nie die bg kata pepatah.."kite tlg letak nasik utk
semua org p makan sendiri-sendiri" pe mksud kate2 nie yew? lao korg tao blh share ngan sy..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Jejaridkeyboard