Thursday 10 November 2011

:: terjalinnya satu ikatan ::

:: bersama encik tunang ::

setelah 6 taon menjalin perhubungan tanpa sebarang ikatan..
tanpa di sangka dan di duga tanggal 6/11/11 menjadi sebuah sejarah di dlm hidupku..
bergelar tunangan org..
ape yg menariknye bergelar tunangan org nie erk? walaopon skadar tunangan bukan lagik isteri..
p hidup ini da sedikit berubah..da x boley nk enjoy2 mcm dulu lagik..
maksud enjoy disini..xley lagik nak kuor or enjoy ngan mane2 boy tanpa izin encik tunang..
sebaek ak pos dis pic..semua member sekolah terkejut..
wow ngan die nie lagik..akhirnye..hehe..ape akan jadik lao cikgu2 sekolah ak yg tgk ea??
adekah ia akan terkejut mcm kwn2 aku jugak..maklumla..mse sPM org sibuk masuk kelas aku sibuk berdating ngan  encik tunang..
semua itu kenangan yg x dpt dilupakan...kenangan zaman sekolah sebuah kenangan yg manis yg x dpt ku lupakan..
yg paling aku hepy skali, bff aku dtg mse engagement aku..terharu aku...
:: bersama bff aku..dr dia aku knl encik tunang ::

:: bersama tunangan org, wife org n lagik sorg single but not available ::

btol ckp org..lao seorg yg mulekan msti akan berterusan or terkena tempias die kan..bff aku yg sorg tu da lame da menjadik isteri org..p xdpt attend mse engagement ak..de hal xdpt dielakkan..xper la..p nnti my wed kne dtg tao :)..yg si baju biru tu lak baru je menjadik seorg isteri..seminggu before my engagement..sanggup die dtg ngan encik hubby die..da la tu, die tinggal lak hubby die sorg2 kt luar..nsib baek la encik tunang nie knl ngan hubby die..blh la masuk gu..hehe =)
dr kiri aku lak, bergelar tunangan org..n bakal mendirikan umah tangga bulan 5 nnti..wa da nk kawen da kwn aku nie..skng yg memegang status single tinggal lagik 5 org..but not available..hehe..
aku harap nnti my day akan menjadi sejarah di mana my day akan bergabung menjadik reunion bersama my bff..i.allah..

:: ade gaye model x? ::

:: ramai org ckp da mcm kawen da, ye kew? ::

aku harap kamo semua doakan agar hubungan aku berkekalan hingga ke jinjang pelamin yea..
setelah bergelar tunangan org nie, xsabar la plak nk merasa menjadik isteri org..hehe
skng nie dlm proses mencari tema..kaler ape yg menarik ea?
wow.da xsbar2 da tu..hehe..
ok la..sampai disini la dulu 3ntry aku utk kali nie..
nnti ak story manyak2 ag ea..

p/s :: lyn cter full house jap..da byk kali tgk still x puas..=)







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Jejaridkeyboard