Wednesday 2 November 2011

:: Teman Tapi Mesra ::


Aku punya teman
Teman sepermainan
Dimana ada dia selalu ada aku

Dia memang manis
Dan juga baik hati
Dan dia slalu ada waktu
Untuk membantuku

Namun aku bingung
Ketika dia bilang cinta
Dan dia juga katakan
Tuk ingin jadi kekasihku

Cukuplah saja berteman denganku
Janganlah kau meminta lebih
Kutak mungkin mencintaimu
Kita berteman saja
Teman tapi mesra

Aku memang suka pada dirimu
Namun aku ada yang punya
Lebih baik kita berteman
Kita berteman saja

Teman tapi mesra
 

n3 aku kali nie pasal teman tp mesra..
salahke lao kite ade teman tp mesra erk?
kite just anggp die xlebey dr kwn..
slh ke lao kite mmpunyai sahabat yg berlainan jantina?
bg ak la, kdg2 aku rase mempunyai seorg sahabat berlainan jantina lg ok kowt dr seorg teman yg sesama jantina..
org sllu ckp..dr teman blh bertukar kpd kekasih..
p bukan semua cmtu kan?
bkpe ea, sblom de gf/bf teman nie la yg sllu de disisi die..
p ade je gf/bf trus lupekan teman die nie..kne plop lao gf/bf x bg kwn ngan teman nie ag kes jeles..
kite trus bersetuju..sdgkan b4 kite knl gf/bf kite teman nie la yg sllu ade disisi kite..tyme gduh ngan kekasih hati..teman jugak yg di carinye..
ishk~! aku pown xterkecuali la mmpunyai sikap gtu..opppss..nnti la ak smbung blik n3 nie yew :)

p/s:: ngah buat keje, smpat ag berblog jap..hehe :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Jejaridkeyboard