Monday 14 November 2011

.:: Kisah Dan Lagu ::.

 kisah di sebalik laGu

one day, ak de la mslh cket nga en.tunang..
ngah duk lyn perasaan mrh + keciwa tertibe je lagu nie berkumandang di siaran radio..waaa~!  bertambah sedey gue..t'tbe je aku mai terpikir kan besh lao en tunang tujukan lagu nie utk ak..uhuk!
ye la, aku nie panas sket..die lak slow jew..p skali die mrh auwww..tkt..terdiam trus aku..mse tu mule la nk emo smcm..=)
p kan bler perhati balik lirik die nie mcm suite je ngan en tunang.. ye la.. 100x aku mrh die.. die lak 1000x sabar ngan sikap aku..
alhamdulillah, buat mse skng nie die pown berjaye mempertahankan hubungan kami wlopon mcm2 dugaan yg kiteorg tempuhi n yg pastinye..semesti la semua prob tu bermula dr aku..yark~! teruk kan aku nie..p i like him coz die mmg seorg yg sabar n mudah utk memaafkan pe yg aku tlh buat..
satu je pintaku..ku harap perhubungan ini akan berkekalan hingga ke akhir hayat..n kan ku pengang lirik ini " Percayalah kasih janjiku ini, Akan ku sunting dikau menjadi milikku, Bertakhta bahagia di mahligai indah"aku kan menunggu blerkah masanya akan tiba =)
aku nie lao psl en tunang rajin je jejari nie nk menaip.. ish! msti org yg bce komen nie pown mls nk membaca.. ok la.. next entry aku kan story sal laen lak.. yg pasti bukan psl en tunang dah.. hehe =)


:: ini Lagunya ::

100 kali kau benci padaku
1000 kali ku suka kepadamu
100 kali kau marah padaku
1000 kali ku sabar sikapmu
100 kali kau sayang padaku
1000 kali ku cinta kepadamu
100 kali kau setia padaku
1000 tahun kau ku tunggu
Akan ku pertahankan
Cinta ini untukmu selamanya di hatiku
Biarpun beribu datang menggodaku
Takkan ku hiraukan
Percayalah kasih janjiku ini
Akan ku sunting dikau menjadi milikku
Bertakhta bahagia di mahligai indah
100 kali kau benci padaku
1000 kali ku suka kepadamu
100 kali kau marah padaku
1000 kali ku sabar sikapmu
Bagaikan rembulan menemani malam
Seumpama hadirmu diibaratkan
Menerangi hidupku
Yang dulu dalam kegelapan
Kau bawakan sinar penuh pengharapan
Dalam hidupku yang mengharapkan
Setulus kasihmu mengharumi taman cinta
Akan ku pertahankan
Cinta ini untukmu selamanya di hatiku
Biarpun beribu datang menggodaku
Takkan ku hiraukan
Percayalah kasih janjiku ini
Akan ku sunting dikau menjadi milikku
Bertakhta bahagia di mahligai indah
Kau bawakan sinar penuh pengharapan
Dalam hidupku yang mengharapkan
Setulus kasihmu mengharumi taman cinta kita
Percayalah kasih janjiku ini
Akan ku sunting dikau menjadi milikku
Bertakhta bahagia di mahligai indah




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Jejaridkeyboard